ΑΠΟ ΑΚΡΗ Σ' ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΛΩΘΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΙΧΤΥ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ...
Η Ελλάδα εδώ
και μερικά χρόνια έχει μπει σε μία ζοφερή πραγματικότητα, που έχει επηρεάσει με
καταλυτικό τρόπο τη ζωή της συντριπτικής πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού. Τα
αίτια πολλά, με σημαντικότερο, κατά γενική ομολογία, το τεράστιο εκείνο δίχτυ
διαφθοράς, που έχει απλωθεί σχεδόν παντού και κατατρώει, σαν αδηφάγο τέρας, τα
σωθικά όλης της κοινωνίας. Και το γεγονός αυτό δεν περνάει ούτε μια μέρα, με
αυξανόμενη ένταση μάλιστα τον τελευταίο καιρό, που να μην κάνει αισθητή την
παρουσία του, ή και να κυριαρχεί σε όλη την ειδησεογραφία... Από την περιφέρεια
έως την κεντρική σκηνή, διαπερνά όλες
τις βαθμίδες της δημόσιας ζωής και αποτελεί τη μεγαλύτερη ίσως παθογένεια της
λεγόμενης μεταπολιτευτικής ιστορίας μας.
Βομβαρδισμός από αποκαλύψεις, που
προκαλούν συνεχώς τον χειμαζόμενο από την πρωτοφανή λιτότητα Έλληνα, ο οποίος
βλέπει πλέον καθαρά, χωρίς να μπορεί να το αγνοήσει όπως συνήθιζε μέχρι τώρα,
τον τεράστιο αυτόν ιστό της αράχνης, που έχει απλωθεί και δηλητηριάζει όλη τη χώρα...
Από κάθε γωνιά της έως το κέντρο, με πρώτη και καλύτερη, όπως όλοι
υποψιαζόμαστε, τη Τοπική Αυτοδιοίκηση: ...Καταθέσεις ύψους 18 εκατομμυρίων ευρώ
φέρεται να έχει Δήμαρχος πόλης της Πελοποννήσου, σύμφωνα με το epoli.gr!
...Μαζικές ποινικές διώξεις για στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τύπου
Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, προβλέπει, με δηλώσεις του, ο Εισαγγελέας Διαφθοράς
κ. Βασίλης Φλωρίδης, σύμφωνα με το «Βήμα» και δηλώνει ότι θα περιλαμβάνουν
ηχηρά ονόματα, ανάμεσα στα οποία, ορισμένα που ετοιμάζονται να διεκδικήσουν την
ψήφο των πολιτών, στις επικείμενες Περιφερειακές και Δημοτικές Εκλογές του ερχόμενου
Μαΐου... Εξ άλλου, πολύ χαρακτηριστικά, σχετικά, ήσαν και τα όσα ειπώθηκαν στην
ημερίδα που έγινε στην Τρίπολη στις 13/1/2014 με τίτλο «Διαφάνεια στην Τοπική
Αυτοδιοίκηση και τη διαχείριση των πόρων του ΕΣΠΑ», ύστερα από πρωτοβουλία της
Γενικής Γραμματείας Διαφάνειας και Ανθρωπίνων δικαιωμάτων του Υπουργείου
Δικαιοσύνης, με την συνεργασία της Περιφέρειας Πελοποννήσου και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, της οποίας μάλιστα, ο Γενικός Γραμματέας
κ. Αγγελάκας, απευθυνόμενος στους προσκεκλημένους, επεσήμανε ότι, σύμφωνα με τα
διαθέσιμα στοιχεία, η χώρα μας κατρακυλά συνεχώς στη διεθνή κατάταξη που αφορά
τη διαφάνεια, με αποτέλεσμα, από τη 57η θέση που είχε το 2008, το 2012 να
φθάσει στην 94η, που την κατατάσσει πρώτη στη διαφθορά από όλες τις χώρες της
Ε.Ε.! ...Δηλαδή με άλλα λόγια, η κρίση, αντί να ανακόψει, επιταχύνει τον
κατήφορο!
Στο μεγάλο κάδρο των σκανδάλων, εδώ
και καιρό, κυριαρχεί αυτό του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, με καταιγισμό
αποκαλύψεων. Ένα τμήμα αυτού του σκανδάλου, μάλιστα, σύμφωνα με αποκαλύψεις του
olympia.gr,
είναι και ο ορισμός αυτού που ονομάζουμε με μία λέξη «διαπλοκή». Συγκεκριμένα,
άνθρωπος του Κοντομηνά, ο Ιωάννης Ρόρρης (μέλος του διοικητικού συμβουλίου της
Intertech, διατελέσας πρόεδρος στο Κανάλι 9 συμφερόντων Κοντομηνά και τέως
πρόεδρος της αμαρτωλής Post Credit, που ήταν ο δίαυλος των χρηματοδοτήσεων από
το Τ.Τ.), φαίνεται ότι ήταν συνέταιρος με το υπόδικο ζεύγος Γριβέα-Βάτσικου, που φέρεται σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ότι ιδιοποιήθηκε, μέσω
δανείων, από το Τ.Τ. περίπου 20 εκατομμύρια. Η εταιρεία, μάλιστα, που είχαν και
φαίνεται ότι μέσω αυτής ξέπλεναν το μαύρο χρήμα, είχε την μορφή ΜΚΟ και
συνδεόταν με αντίστοιχη εταιρεία του Αντρίκου Παπανδρέου, αδελφού του τέως
Πρωθυπουργού και συνεργάτη του ζεύγους σε προγράμματα σχετιζόμενα με την «πράσινη
ανάπτυξη», με την οποία είχαν κοινή έδρα στη Γενεύη της Ελβετίας. Και το
απίστευτο... Στην ίδια εταιρεία-«βιτρίνα» συμμετείχε και
πανεπιστημιακός δάσκαλος, με μακρόχρονη προϋπηρεσία σε επιστημονικές
οργανώσεις, που είχαν εκλεκτικές σχέσεις με την εταιρεία C&C των
Γριβέα-Βάτσικου και μένει βέβαια να αποδειχθεί τι σχέση μπορεί να είχε με τους
υπόλοιπους! «Οδηγός διαπλοκής» λοιπόν, κατά την επίκαιρη ταινία των Όσκαρ, με
επιχειρηματίες, καναλάρχες, πολιτικούς και πνευματικούς ταγούς... Όλοι ένα
κουβάρι... Κατά τα φαινόμενα, όμως, κάποιοι πλούτιζαν εις βάρος μας και
ταυτόχρονα μας κατέστρεφαν... Επιβάλλεται στη παρούσα συγκυρία, περισσότερο από
ποτέ, η πλήρης διαλεύκανση όλων αυτών των υποθέσεων, η απόδοση των αναλογούντων
ευθυνών, με τιμωρία των ενόχων και επιστροφή των κλαπέντων, για την
αποκατάσταση στη συνείδηση των πολιτών ενός νέου κλίματος ευνομίας και
διαφάνειας, πάνω στο οποίο, κυρίως, θα βασισθεί η παλινόρθωση της Ελληνικής
κοινωνίας.
"δεν απαντά ποτέ αμέσως σε μια ερώτηση. Σκέφτεται ώρες προτού
απαντήσει. Δεν αποστηθίζει ποτέ τίποτα. Δηλαδή και να προσπαθήσει, δε
μπορεί να το κάνει".
Είναι απείθαρχος, δεν υπακούει σε καμία εντολή, δεν ευθυγραμμίζεται με κανέναν κανόνα, δεν έχει ενδιαφέροντα, δεν ασχολείται με κανένα άθλημα. Κι επιπροσθέτως είναι και Εβραίος. Θέλεις κι άλλα για να καταλάβεις ότι αυτό το παιδί ήταν μια σκέτη καταστροφή;
Κι όμως, ήδη από το δημοτικό, έχει διαβάσει ουκ ολίγα βιβλία βιολογίας, ιατρικής, μαθηματικών, φυσικής και φιλοσοφίας. Δεν αρκούν όμως αυτά για το σχολείο. Ένας καθηγητής του, όχι κακός, ο Ζόσεφ Ντέγκενχαρτ, του λέει ότι δε καταφέρει τίποτα στη ζωή του και καλύτερο θα ήταν να σταματήσει να προσπαθεί να πάρει το απολυτήριο. Προετοιμάζεται μόνος του για την Πολυτεχνική Σχολή της Ζυρίχης αλλά παίρνει 20 στα μαθηματικά και 02 σε όλα τα άλλα μαθήματα. Έτσι, αποτυγχάνει!
Ένας καθηγητής, βλέποντας πράγματα σε αυτόν, τον συμβουλεύει να προετοιμαστεί σε ένα μικρό σχολείο του Ααράου και να ξαναδοκιμάσει. Τα καταφέρνει! Περνάει στο τμήμα μαθηματικών και φυσικής του Πολυτεχνείου. Ως φοιτητής δεν αλλάζει: αντιδραστικός, αφηρημένος, εριστικός, αδιάφορος, εγωκεντρικός. Αργότερα θα δηλώσει ότι δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο, εκτός από μια παράφορη περιέργεια.
Αποφοίτησε από τη σχολή του το 1901 με τον δεύτερο χειρότερο βαθμό ανάμεσα σε όλους τους συμφοιτητές του. Αυτός ο βαθμός του απαγόρευσε να βρει κάποια ακαδημαϊκή θέση με αποτέλεσμα να εργαστεί ως ειδικός τεχνικός τρίτης τάξης στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών της Βέρνης (1902-1909) ενώ παίρνει την Ελβετική υπηκοότητα και απαλλάσσεται από το γερμανικό στρατό. Κάπου εκεί ξεκινάει η πορεία του προς την κορυφή της παγκόσμιας επιστήμης, πορεία που θα τον καθιερώσει ως συνώνυμο του έξυπνου ανθρώπου.
Το όνομά του ήταν Άλμπερτ Αϊνστάιν...
- See more at: http://www.toxwni.gr/blogosfaira/item/10420-o-kakos-mathitis-pou-allakse-ton-kosmo#.UtM1fPuYbK0
Είναι απείθαρχος, δεν υπακούει σε καμία εντολή, δεν ευθυγραμμίζεται με κανέναν κανόνα, δεν έχει ενδιαφέροντα, δεν ασχολείται με κανένα άθλημα. Κι επιπροσθέτως είναι και Εβραίος. Θέλεις κι άλλα για να καταλάβεις ότι αυτό το παιδί ήταν μια σκέτη καταστροφή;
Κι όμως, ήδη από το δημοτικό, έχει διαβάσει ουκ ολίγα βιβλία βιολογίας, ιατρικής, μαθηματικών, φυσικής και φιλοσοφίας. Δεν αρκούν όμως αυτά για το σχολείο. Ένας καθηγητής του, όχι κακός, ο Ζόσεφ Ντέγκενχαρτ, του λέει ότι δε καταφέρει τίποτα στη ζωή του και καλύτερο θα ήταν να σταματήσει να προσπαθεί να πάρει το απολυτήριο. Προετοιμάζεται μόνος του για την Πολυτεχνική Σχολή της Ζυρίχης αλλά παίρνει 20 στα μαθηματικά και 02 σε όλα τα άλλα μαθήματα. Έτσι, αποτυγχάνει!
Ένας καθηγητής, βλέποντας πράγματα σε αυτόν, τον συμβουλεύει να προετοιμαστεί σε ένα μικρό σχολείο του Ααράου και να ξαναδοκιμάσει. Τα καταφέρνει! Περνάει στο τμήμα μαθηματικών και φυσικής του Πολυτεχνείου. Ως φοιτητής δεν αλλάζει: αντιδραστικός, αφηρημένος, εριστικός, αδιάφορος, εγωκεντρικός. Αργότερα θα δηλώσει ότι δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο, εκτός από μια παράφορη περιέργεια.
Αποφοίτησε από τη σχολή του το 1901 με τον δεύτερο χειρότερο βαθμό ανάμεσα σε όλους τους συμφοιτητές του. Αυτός ο βαθμός του απαγόρευσε να βρει κάποια ακαδημαϊκή θέση με αποτέλεσμα να εργαστεί ως ειδικός τεχνικός τρίτης τάξης στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών της Βέρνης (1902-1909) ενώ παίρνει την Ελβετική υπηκοότητα και απαλλάσσεται από το γερμανικό στρατό. Κάπου εκεί ξεκινάει η πορεία του προς την κορυφή της παγκόσμιας επιστήμης, πορεία που θα τον καθιερώσει ως συνώνυμο του έξυπνου ανθρώπου.
Το όνομά του ήταν Άλμπερτ Αϊνστάιν...
- See more at: http://www.toxwni.gr/blogosfaira/item/10420-o-kakos-mathitis-pou-allakse-ton-kosmo#.UtM1fPuYbK0
"δεν απαντά ποτέ αμέσως σε μια ερώτηση. Σκέφτεται ώρες προτού
απαντήσει. Δεν αποστηθίζει ποτέ τίποτα. Δηλαδή και να προσπαθήσει, δε
μπορεί να το κάνει".
Είναι απείθαρχος, δεν υπακούει σε καμία εντολή, δεν ευθυγραμμίζεται με κανέναν κανόνα, δεν έχει ενδιαφέροντα, δεν ασχολείται με κανένα άθλημα. Κι επιπροσθέτως είναι και Εβραίος. Θέλεις κι άλλα για να καταλάβεις ότι αυτό το παιδί ήταν μια σκέτη καταστροφή;
Κι όμως, ήδη από το δημοτικό, έχει διαβάσει ουκ ολίγα βιβλία βιολογίας, ιατρικής, μαθηματικών, φυσικής και φιλοσοφίας. Δεν αρκούν όμως αυτά για το σχολείο. Ένας καθηγητής του, όχι κακός, ο Ζόσεφ Ντέγκενχαρτ, του λέει ότι δε καταφέρει τίποτα στη ζωή του και καλύτερο θα ήταν να σταματήσει να προσπαθεί να πάρει το απολυτήριο. Προετοιμάζεται μόνος του για την Πολυτεχνική Σχολή της Ζυρίχης αλλά παίρνει 20 στα μαθηματικά και 02 σε όλα τα άλλα μαθήματα. Έτσι, αποτυγχάνει!
Ένας καθηγητής, βλέποντας πράγματα σε αυτόν, τον συμβουλεύει να προετοιμαστεί σε ένα μικρό σχολείο του Ααράου και να ξαναδοκιμάσει. Τα καταφέρνει! Περνάει στο τμήμα μαθηματικών και φυσικής του Πολυτεχνείου. Ως φοιτητής δεν αλλάζει: αντιδραστικός, αφηρημένος, εριστικός, αδιάφορος, εγωκεντρικός. Αργότερα θα δηλώσει ότι δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο, εκτός από μια παράφορη περιέργεια.
Αποφοίτησε από τη σχολή του το 1901 με τον δεύτερο χειρότερο βαθμό ανάμεσα σε όλους τους συμφοιτητές του. Αυτός ο βαθμός του απαγόρευσε να βρει κάποια ακαδημαϊκή θέση με αποτέλεσμα να εργαστεί ως ειδικός τεχνικός τρίτης τάξης στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών της Βέρνης (1902-1909) ενώ παίρνει την Ελβετική υπηκοότητα και απαλλάσσεται από το γερμανικό στρατό. Κάπου εκεί ξεκινάει η πορεία του προς την κορυφή της παγκόσμιας επιστήμης, πορεία που θα τον καθιερώσει ως συνώνυμο του έξυπνου ανθρώπου.
Το όνομά του ήταν Άλμπερτ Αϊνστάιν...
- See more at: http://www.toxwni.gr/blogosfaira/item/10420-o-kakos-mathitis-pou-allakse-ton-kosmo#.UtM1fPuYbK0
Είναι απείθαρχος, δεν υπακούει σε καμία εντολή, δεν ευθυγραμμίζεται με κανέναν κανόνα, δεν έχει ενδιαφέροντα, δεν ασχολείται με κανένα άθλημα. Κι επιπροσθέτως είναι και Εβραίος. Θέλεις κι άλλα για να καταλάβεις ότι αυτό το παιδί ήταν μια σκέτη καταστροφή;
Κι όμως, ήδη από το δημοτικό, έχει διαβάσει ουκ ολίγα βιβλία βιολογίας, ιατρικής, μαθηματικών, φυσικής και φιλοσοφίας. Δεν αρκούν όμως αυτά για το σχολείο. Ένας καθηγητής του, όχι κακός, ο Ζόσεφ Ντέγκενχαρτ, του λέει ότι δε καταφέρει τίποτα στη ζωή του και καλύτερο θα ήταν να σταματήσει να προσπαθεί να πάρει το απολυτήριο. Προετοιμάζεται μόνος του για την Πολυτεχνική Σχολή της Ζυρίχης αλλά παίρνει 20 στα μαθηματικά και 02 σε όλα τα άλλα μαθήματα. Έτσι, αποτυγχάνει!
Ένας καθηγητής, βλέποντας πράγματα σε αυτόν, τον συμβουλεύει να προετοιμαστεί σε ένα μικρό σχολείο του Ααράου και να ξαναδοκιμάσει. Τα καταφέρνει! Περνάει στο τμήμα μαθηματικών και φυσικής του Πολυτεχνείου. Ως φοιτητής δεν αλλάζει: αντιδραστικός, αφηρημένος, εριστικός, αδιάφορος, εγωκεντρικός. Αργότερα θα δηλώσει ότι δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο, εκτός από μια παράφορη περιέργεια.
Αποφοίτησε από τη σχολή του το 1901 με τον δεύτερο χειρότερο βαθμό ανάμεσα σε όλους τους συμφοιτητές του. Αυτός ο βαθμός του απαγόρευσε να βρει κάποια ακαδημαϊκή θέση με αποτέλεσμα να εργαστεί ως ειδικός τεχνικός τρίτης τάξης στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών της Βέρνης (1902-1909) ενώ παίρνει την Ελβετική υπηκοότητα και απαλλάσσεται από το γερμανικό στρατό. Κάπου εκεί ξεκινάει η πορεία του προς την κορυφή της παγκόσμιας επιστήμης, πορεία που θα τον καθιερώσει ως συνώνυμο του έξυπνου ανθρώπου.
Το όνομά του ήταν Άλμπερτ Αϊνστάιν...
- See more at: http://www.toxwni.gr/blogosfaira/item/10420-o-kakos-mathitis-pou-allakse-ton-kosmo#.UtM1fPuYbK0
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου