Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

ΠΩΣ ΞΕΦΥΓΑ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ



Τον τελευταίο καιρό είναι αλήθεια ότι περνάω μία περίοδο αυξημένου άγχους και στρες και σαν μία από τις συνέπειες αυτής της κατάστασης είναι και το ότι για πρώτη φορά στη ζωή μου, σε τέτοιο βαθμό, έχω υποπέσει στην κακή συνήθεια του καπνίσματος, λίγο πολύ κάπως πιό συστηματικά. Είναι, όμως, αδιαφιλονίκητο γεγονός, αφού τεκμηριώνεται από πολύ αξιόπιστες επιστημονικές μελέτες, ότι εάν διάγουμε μία σχετικά παρατεταμένη περίοδο άγχους και στρες, στο 95% των περιπτώσεων επακολουθεί νόσημα και μάλιστα στο πλείστο των περιπτώσεων σοβαρό, όπως μεταξύ των άλλων είναι και ο καρκίνος. Έτσι, αναπόφευκτα ο οργανισμός μου βρίσκεται μέσα σε μία διακεκαυμένη  ζώνη, όπου γύρω μου μαίνεται κυριολεκτικά "πόλεμος" με τους κινδύνους να καιροφυλακτούν σε κάθε μου βήμα... Θα ήμουν, όπως άλλωστε και το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό των συνανθρώπων μου, απροστάτευτος από κάθε άποψη να παραδοθώ στην "κακή μου τύχη", εάν δεν είχα μία μεγάλη εύνοια, ένα τεράστιο προνόμιο... Να μπορώ να ανιχνεύσω και να προσδιορίσω οποιαδήποτε διαταραχή συμβαίνει στον οργανισμό μου, με τη δυνατότητα και να την εξουδετερώσω ταυτόχρονα! Αυτό ακριβώς είναι το επιστέγασμα των πολλαπλών κόπων μου και προσπαθειών μου, επί μεγάλη σειρά ετών, επάνω στον τομέα των μεθόδων της λεγόμενης Βιοηλεκτρομαγνητικής Ιατρικής, αφού συγκαταλέγομαι σε έναν από τους πρωτοπόρους σε αυτό το αντικείμενο στην Ελλάδα και όχι μόνον. Θα μπορούσα να πω μετά βεβαιότητας, αναλογιζόμενος όλη μου τη ζωή, ότι προετοιμαζόμουν σχεδόν από τότε που γεννήθηκα για να εκτελέσω αυτό το σπουδαίο έργο... Να εκτελέσω αυτήν την αποστολή... Σαν να ήταν ο σκοπός της ζωής μου, ή ο λόγος που έχω έρθει στον κόσμο... Και να τώρα που όλοι οι κόποι μου έχουν αρχίσει να δικαιώνονται από καιρό, έχοντας στο ενεργητικό μου μία μεγάλη και ανεκτίμητη προσφορά σε πάρα πολλούς συνανθρώπους μου... Με πρώτον και καλύτερα ωφελημένο εμένα τον ίδιο προσωπικά... Η αμοιβή που απολαμβάνω για όλα αυτά είναι πραγματικά τεράστια και ανεκτίμητη! Και έτσι ακριβώς τη βιώνω...

 

Δείτε παρακάτω, μέσω των αντίστοιχων συνδέσμων (κάνοντας "κλικ"), όλο το ιστορικό, σε διάστημα δύο περίπου μηνών, των σκληρών επιθέσεων του καρκίνου (συνολικά τέσσερις φορές) και των επιτυχών από πλευράς μου αποκρούσεών του:

 

ΠΡΩΙΜΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΟΝΑ

 

ΑΓΧΟΣ, ΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟΣ 

 

Ο ΚΑΚΟΗΘΗΣ ΟΓΚΟΣ ΓΑΣΤΡΙΝΩΜΑ, Ο ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΗ ΤΟΥ

 

Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΟΝΑ, ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΛΗΨΗ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου